07 febrero, 2007

Impactes colpidors

Llegeixo al diari que la nena de El Exorcista vomitava pèsols i que el conseller Saura reclama que totes les drogues siguin legals. Si li sumem que ahir vaig passar la projecció sencera de La vida de los otros al costat de Miquel Iceta (per què ocupava amb tota la patxorra del món el meu reposabraços? eh? eh?), que porto una setmana trobant-me vells companys de carrera que feia anys (i dècades) que no veia i que encara no m'he recuperat de l'impacte de veure Don Johnson fent de Frank Sinatra a la versió de Guys and Dolls que es representa al West End londinenc... com pretèn la meva companya canguril que abandoni el meu elegant silenci?

Photobucket - Video and Image Hosting

Però a la humanitat encara li queda esperança: el nou becari de la casa. Al seu DNI, a l'apartat conegut com "firma" hi posa: "firmar es de mediocres". Promet moments memorables.